Uppehåll.

Idag gör jag ett uppehåll i bloggen känner mig definitivt inte frisk.

Min hals skriker efter bedövning.

Nu vet jag att ipren inte hjälper det gör snarare saken värre känns det som i alla fall.

Strepsils PHA vilket skämt
är fan som vanliga halstabletter de hjälper inte ett skit heller.

Just nu vill ja bara gråta för ja har så himla ont.

inte vågat äta eller dricka idag
för jagvet hur det känns.

Det känns som att käka rakblad när jag sväljer vatten.

Man sväljer juh hela tiden naturligt å det gör skit ont.

Just nu vill ja upp ur sängen byta lakan
för täcket är alldeles nerblodat utav näsblod

Usch!

snälla låt mig bli frisk nu har jag varit sjuk i 3 veckor + 1 dag :S
å min hals blir bara sämre..

Kommentarer
Postat av: Johan

Krya på dig =)

2009-01-06 @ 04:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0