Upp o Ner..



Orkar inte knäppa någon ny bild idag så lägger in en som är från igår..
Har tänkt att ja ska börja knäppa en bild varenda dag bara för o se om man
förändras något.. Många säger att de är oroliga bara för att jag inte äter på
dagarna och verkligen har rasat i vikt låg ju nera på 45 efter jag varit sjuk..
Å jag är ju trotts allt 175 så varenda kilo som minskar syns speciellt på bröst
o rumpa haha men har börjat lägga på mig lite nu tror jag väger runt 49 i
alla fall. Just nu tycker jag det räcker för jag mår ju bra? Mina revben syns
inte så varför ska jag äta när jag inte är hungrig?.. Plus att det är svårt att
börja äta när man har varit så sjuk så länge.. Magen har vant sig vid att vara
tom. Nu mår jag psykiskt bra i alla fall =) är vän med mitt ex Mattias det känns
så underbart bra.. Visst fortfarande människor som gillar att förstöra för mig
men vem har det inte så? Jag är glad o lycklig just nu av någon annledning
så känns allt toppen. Fast det kanske är för att ja äter glass? OOO så himla
gott jag är en *glassoman* hatar godis o socker men ÄLSKAR glass inte
alla sorter men de med choklad :)..ooo vad jag är suugen på smörgåstårta
o lax o färskpotatis fetaost/rödlök/Gröna oliver/gurka/soltorkade tomater/
sallad.. Nu ringde mamma från spanien å tjata å mig att ja ska ta en till
glass. O att de ska grilla jävla lyckomamma man har då spanien halva året
å sverige halva.. aja PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0