Trött/Pigg??

Ahhh nu är jag hemma å sjukt irriterad på busshelvetten..
I gävle när ja skulle på gå på bussen började den åka när ja hade ena bena inne
höll på å falla bråttom eller vad?
Lika en kille som skulle med han hann bara in med benet så började gubbjävlen
åka..'

Sen fick ja vänta nästan en  timme på nästa buss för SÅ KLART
är den jävla bussen ALLTID försenad!!

Nu ska ja snart äta mat köttfärsås o spagetti..
Som syster gjort eller ja försökt ja fick ta över ett litet tag..

No money på mobilen :( hinner ju aldrig fylla på SUUUCK..

PussPusseliPuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hata x-trafik.. imorse skulle jag åka genom sandviken och bussen som går till gävle från sandviken ska gå 10 30.. jag var där 5 i halv och den hade åkt.. då vart jag sur =P

2009-01-26 @ 19:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0