Svar på Frågor...


Anonym om Frågestund!!: Varför e du en sån elak person? Aldrig varit med om iskallare person än dig. Har aldrig blivit så sårad av en människas nonchalans, som din..

- Jag vet ju inte vem du är så hur ska jag kunna svara på det? Och jag är inte en iskall eller nonchalant person så i så fall måste du ha gjort något för att jag ska ha blivi så emot dig!

 kurre om Frågestund!!: Hur mycket väger du och hur lång är du jag tycker att det verkar vara så att du är 2 meter lång.


- Hehe hmm jadu just nu väger jag 49 kg och är 175 cm lång så aa ja är lång men inte 2 meter haha ;).

Mattias om Frågestund!!: Hej Nathalie.;) Jag undrar om du skulle vilja gifta dig och bilda familj med mig? för det e så att jag är så otroligt förälskad i dig och det finns ingen annan jag helst skulle vilja dela mitt liv med än dig! så jag undrar Vill du bli min fru Och jag är 210% ärlig i det jag frågar dig nu! Jag lovar att vara dig trogen tills döden skiljer oss åt! Älskar dig hjärtat! puss

- Jag älskar dig som min vän mattias :) men det vet du redan resten får vi se. Puss

Din mama om Frågestund!!: Vad har du för msn?

- Den tänker jag inte lägga ut i bloggen! :)

Anonym om Frågestund!!: Vilka bloggar läser du?

- Oj jadu ganska många faktiskt tex, Blondinbellas, och vänners/klasskompisars och andra roliga intressangta bloggar ja orkar inte lägga ut alla adresser :)

svinto om Frågestund!!: Har du någon pojkvän? Hur gammal är du?


- Nej det har jag inte det tog slut före nyår. Jag är 19 :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0