Sjuk.

Fortfarande sjuk igår  jag faktiskt mer än på länge äntligen tänkte jag äntligen får ja bli frisk.
Men min hals gjorde ont och ja den gör ännu ondare idag.

Ialfl så var ja gla över att ja fått i mig lite näring osv...

Vad tror ni händer på natten?
Jo allt kommer upp igen.

Fan vilkett jäkla bakslag känns det som just nu.

Har inte orkat gå upp ännu..

Haha jag somnade på soffan inatt vakna hundra gånger å sen vid halv 5 började ja kika på
nå matlagningsprogram mest för att min kropp inte orkade resa sig upp.

Bara att resa sig känns som en kamp att gå känns som en klocka som tickar om att snart
faller du ihop.

Men såklart inte konstigt att man känner såhär när man inte får behålla nått man stoppar i sig.

Jag vill bli frisk..

snälla..

Om ja ska ha feber kan väll i alla fall halsen sluta göra ont..

detta var dagens klagoinlägg haha

Ha det så bra hörs om ett litet tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0