Röda ögon ingen vanlig inflamation :O

Var hos optikern nyss och fick mäta trycket i ögonen å sen tog hon nå prov som hon la på mitt öga om de skulle
byta färg så tyder de på att hornhinnan är trasig.

jag fick blå prickar så min hornhinna va lite trasig inte extremt men lite.

så kan de gå de gråa bågarna ja talat om är troligen bara en förskjutning av ögat så de är nått som såg
lite udda ut men de va inge farligt :)

men eftersom ja har haft röda och onda ögon till å från hur länge som helst så mm..

Iafl så tyckte hon att ja skulle till hälsocentralen så ja kan få behandling för de.

så dit ska ja klockan 13 ska ja dit.

ingen skola idag för mig ringt å berättat..

uppdaterar efter ja vari på hälsocentralen för nu har ja sjukt ont

puss

Kommentarer
Postat av: KeFor

poor baby =/

2009-01-09 @ 14:08:59
URL: http://kefor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0