R.I.P Jett Travolta.

I Fredags dog John Travoltas son Jett Travolta av ett anfall som han fick i badrumet medans familjen var på bahamas.

Fy fan vad hemskt :(

Bara 16 år varför dör alla så tidigt för?




Skänk en tanke till Jett Travolta och hans familj.

Hoppas du får det bra däruppe i himmelen där du slutligen kommer att få vara med din familj<3

Jag kan inte sätta mig in i situationen att förlora sitt barn kanske dels
för att jag inte har några barn och dels för att jag mår dåligt av att bara tänka tanken.

När jag tänker på det får jag en kännsla av panik och maktlöshet.

Som när min ena lillasyster var jätte liten och av en olyckshändelse rammlat ner
från skötbordet.

Jag var på nedervåningen och hörde världens duns å sen sprang en ner med henne
jag blev helt paralyserad jag visste inte om hon andades de visste inte hennes mamma heller.

Då trodde jag att hon skulle dö.
Men allt gick bra som tur var hon fick följa med i ambulansen men det var ingen fara på natten stod hon
och skrattade i spjälsängen..

En annan gång när jag och min pappa gjorde mat så satt hon på golvet i rummet och lekte.

Jag gick och kollade till henne lite då å då det såg ut som hon hade jätte kul.

men sen när ja kollade till henne ännu en gång låg hon helt okontaktbar och skakade på golvet.
javisste inte vad det var frågan om så ja fick så klart panik.

Pappa visste redan var det var så han ringe sjukhuset medans han dushade henne tydligen hade hon fått feberkramp
2 av mina syskon fick det ibland när de var yngre.

usch bara sånna saker ja bara ska man väll inte säga de situationerna kan juh faktiskt bli mycket allvarliga
och jag skulle aldrig kunna leva utan mina syskon!!



Kommentarer
Postat av: Småbloggskommentatorn

Jag har kommenterat din blogg! Läs vad jag skrivit på www.metrobloggen.se/bloggk



Hälsningar,

Småbloggskommentatorn

2009-01-03 @ 22:42:55
URL: http://www.metrobloggen.se/bloggk
Postat av: Mannefik

På nyår så fick en av min systers väninnors barn feberkramp. Fast innan vi visste att det var feberkramp, så var vi alla jätteoroliga.

Jag fick ont i magen av oro.



Det skedde några minuter efter tolvslaget. Barnet fick åka till sjukhus i ambulans.



Barnet gjorde precis som du skrev, skakade och det gick inte att få ögonkontakt. Det var jättejobbigt, allt man tänkte var spädbarnsdöd, barnet är 7 månader gammalt. Som tur var så gick allt bra, men vilken start på det nya året. :(

2009-01-04 @ 04:28:45
URL: http://www.finest.se/Mannefik
Postat av: Anonym

min lillasyster är jättesjuk och har epelepsi

och får ofta kramper när hon har feber varannan vecka. det är så jävla hemsk att se ...

min kompis lillasyster dog i april det här året och blev bara två år..



livet är så jävla surt ibland

2009-01-06 @ 00:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0