R.I.P Jenessa Nicole Byers *Boey*

När jag tänker på henne kan inte mina tårar sluta rinna.
En liten tjej med ett STORT hjärta.
Hon fick leva hela sitt liv med cancer och vid 8a års ålder dog hon även av den.

Jag såg henne på extreme home makeover redan då grät jag fast jag visste inte att hon dött
men det hon gjorde för andra i hennes situation kan bara människor som är lika godhjärtade som hon var.

Hon förtjänade verkligen livet mer än många andra.
Jag förstår verkligen inte varför livet ska vara så orättvist.

Jenessa Byers

20 onde maj 1999 - 28 onde December 2007

Hennes hemsida
http://www.jenessabyers.com
(Tror det är hennes mamma som bloggar om henne)

En utav måånga youtubes klipp som är tillägnade henne




För hennes sparpengar köpte hon nallar som hon gav till sina warriors vänner (andra cancersjuka barn)

Hennes bror rakade av sitt hår bara för att Jenessa tappade sitt på grund utav sin behandling mot cancern

En sådan kärleksfull familj

Tänk er att vara så ung och bli tvungen att kämpa mot något så hemskt.
Ingen förtjänar cancer allra minst hon.

Nu är hon en ängel däruppe i himmelen

Hon kommer för alltid att finnas i mina tankar.

Rest In Peace Jenessa

Kommentarer
Postat av: Åsa Johansson

usch va hemskt=(

2009-01-03 @ 12:19:38
URL: http://onlythequeen.blogg.se/
Postat av: hanna

söt blogg

2009-01-03 @ 12:21:29
URL: http://ladiewarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0