Pinsamma händelser.

Ja alla gör vi pinsamma saker några gånger under våra liv.
Men jag är extrem på att skämma ut mig haha.

Jag är lång 176 smal och stel som en pinne haha och absolut ingen kondition.

Klantiga minnen

Skidor

Pappa kom och hämtade min lillebror i morse.
Troligen är det skidor som gäller.
Ibland önskar jag verkligen att jag kunde följa med men jag har en annledning varför jag aldrig lärde mig.

Jag gick i 1an hur gammal är man då? 7 kanske.
Ändå minns jag det som igår...

Vi var ute med klassen på en friluftsdag och åkte skidor.
Minns att det faktiskt gick ganska bra fast jag hänge inte med de andra.

I alla fall så skulle vi få testa att åka ner för en brant backe.
Lärarna stod nedanför och hejjade på.
Jag tog första steget ut i backen och jag verkligen flög i väg.
Det känndes underbart att känna vinden i håret.

Men plötsligt PANG åkte jag in i ett träd.
Sen minns jag inget mer haha jag är glad att jag var såpass liten skulle nog skämmas mer om det hände nu.

Jaga Leken

Nu gick jag i 4an ,jag har alltid varit en tjej som hellre umgås med killar.
Jag var rätt agressiv när jag var liten hamnade ofta i slagsmål.

I alla fall så lekte jag och 2 killar från klassen jaga.
jag jagade en kille och en annan kille jagade mig.

Vi sprang på skolgården och sen in i skolan när vi kom in så
kom han som jagade mig ikapp

Han knuffade till mig (säkert på skojj bara) men jag tappade balansen och helt plötsligt känndes det som allt
snurrade minns att ja hade samma skratt som långben haha.

Bara det att när jag landade träffade mitt huvud en vass sak (en bräda från skohyllan hade låssnat)
Jag kännde nog inte så mycket allt blev bara varmt och jag förstod inte då varför alla stirrade på mig.

Jag gick iväg några tjejer från klassen som hade sett sprang ifatt mig å såg helt förtvivlade ut å sa MEN NATHALIE hur mår du.

Jag fattade inte vad dem menade fören jag kände värmen från huvudet och blodet som rann ner i mina ögon
på den tiden var jag skit rädd för att dö så jag fick panik och kutade in till lärar rummet.
Dom gav mig en massa papper som jag fick hålla medans de skjutsa mig till hälsocentralen.

Jag grät inte då men när jag fick reda på att jag skulle få en bedövningsspruta och att de skulle sy satte jag igång att tjuta högt som fan.
Haha det var så mamma hittade på vilket rum jag var i hon behövde bara följa skriken.

folk måste juh trott att de försökt döda mig därinne.

Fast mm där var jag fortfarande ung så inte så himla pinsamt.

Nyårsafton

Första nyårsaftonen ute med några vänner.
14 - 15 år

Vi gick runt och snackade väntade på att klockan skulle bli 12 så vi kunde kika på fyrverkerier.
Av någon annledning kom vi in på att snacka om hur folk rammlar på filmer och ja då skulle vi visa för varandra (utan att ramla).

Alla visar sedan är det min tur...
Jag ska låttsas ramla på ett bananskal..
Drar upp ena benet skit fort..
Och flyger på rumpan fyfan vad det känndes.

Och guud vad piiiinsamt det var.

Ja efter det så kunde jag inte gå på hela kvällen haha..

Jag ska berätta en till sak som för mig är väldigt jobbigt och pinsamt.

Idrott

18 år (jag är 19 nu)
Som jag tidigare berättat jag är inte vig haha..

I alla fall så hade vi idrott och jag var med för en gångs skull.
Vi skulle göra olika saker och nu var det dags för kullerbyttor.

Min tur springer fram till madrassen landar på huvudet haha fan höll på att bryta nacken av mig
guuud vad det var pinsamt
kanske inte låter nå pinsamt men det är för att ni inte kan tänka er in i den situationen..

I alla fall så fick jag rulla istället för att göra kullerbyttor hah..

jaja nu vet ni hur stel jag är..

Berättar pinsammare saker som hänt en annan dag när mitt psyke klarar det haha;)

PussPuss

Ha en bra dag :)

skriver mer lite senare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0