Orkar inte..

Du kan inte säga att du älskar mig å sen bara skita i allt i alla fall du kan juh fan inte ta en jävla disskution utan att du sticker undan. JAG ORKAR INTE MED DETTA LÄNGRE. Du får mig att verka som boven i dramat hela tiden de är alltid mitt fel visst ja har skyllt på dig med men jag sticker inte på en gång ja inte får som jag vill ja finns här hela tiden medan du backar bakåt det är fan i mig inte kärlek sluta ljuga för dig själv för fan!DU ÄLSKAR INTE MIG!! Du bara tror det!...

Igår var jag med A igen kände att jag bara vela rymma från verkligheten en stund.
Var på skit dåligt humör å mådde super dåligt.

Kom hem nyss å ska snart åka till farmor!

Jag  har bestämt mig för att aldrig igen ha en jävla pojkvän!
Kärlek är ett ord som INTE existerar!

JAG VILL BORT HÄRIFRÅN NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Kommentarer
Postat av: KeFor

Umeå. All I say.

2009-01-19 @ 00:50:14
URL: http://kefor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0