OOH just nu är jag på toppen humör!!

Vet inte varför men jag är det ialfl =).
Äcklig glass kan verkligen göra en glad haha..

FIIIN LÅT!! =)




Idag har ja inte gjort nå annat än att ha tagigt det lungt
o snackat med sara som är en gammal granne =) vi ska förhoppningsvis
ses i helgen o det ska bli jätte kul för det var så himla länge sen sist.

Nu ikväll ska ja bara duscha peeela ansikte å ha ansiktsmask ^^ tss..
Imån blir det att städa rummet byta gardiner osv eftersom alla saker har
kommit fast inte hunni hämtat ut dem ännu (=..

Imån ska ja till skolan usch de kommer va super sura tror ja =/
fast de går välll över =)..

Just nu längtar jag verkligen till sommaren men den kommer vara helt annorlunda
från förr då var det jag ida å jessica =/ det är de inte nu längre =(

Har tappat kontakten med jessica helt vet inte riktigt varför bara blev så tror
vi gled ifrån varandra när hon skaffa pojkvän men ska inte skylla på
honom! Saknar henne ialfl...
Å Ida har ju flyttat till Karlstad så henne träffar jag inte heller längre..
Trist!
Men tror att jag ska bo mestadels av sommaren i Sthlm hos mamma..
Känns bäst så flyy från sandviken haha xD
men det är skönt så himla mysigt å vackert där skulle ja lätt kunna bo.

En knäpp sak jag märkt alla träffar någon nu för tiden å blir kär haha
vad är detta en epidimi av kärlek?

Aja jag har min Prins Min Katt Hjalmar ialfl <3 haha x)

Fan vad jag säger trista saker hela tiden lalla blir så när inge händer I guess
Jag ska banne mig skaffa mig ett mer spännande liv!!
Som förr i tiden när det hände saker hela tiden :P
Fast ioförsig det var bara en massa fester nu vill ja ut
o upptäcka världen haha...
Jag vill verkligen åka till Usa,maimi,tunisien(bara för att mamma å dem
har varit där haha),KINA,JAPAN :P nu kommer ja inte på nå mer eller jo
Thailand,Hawaii och australien,Ibiza har ju bara varit i Turkiet,Bulgarien
och Gran Canaria där mamma å hennes gubbe bor...

Jag vill också lära mig att göra sushi haha <3 älskar det så himla mycket ^^

Just nu är jag himla suugen på feta ost rödlök gröna oliver sallad gurka
soltorkade tomater starka chilifrukter tacokyckling ooo tortilias å en stark
sås mmmmmm vad gott det hade varit (aldrig ätit haha)

Mamma är sjukt jävla duktig på att göra mat hon kan göra super god
mat av ALLT hoppas jag ärvt det!!

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0