Nej ex ska man inte umgås med!!



Varför säger du en sak men skriver en annan??
Ja har slutat kontaktat hjärnan när ja snackar med dig
för du säger alltid en sak men sen skriver du en annan sak
i din blogg shit alltså undrar vem som har en
personlighetsklyvning?

Jajja orka lägga ner tid på nått som aldrig går att lösa?
Ja blir bara mer å mer frustrerad..

Får sluta läsa din blogg för den gör antingen ont eller
så blir ja skit sur!

Men de är fegt spec eftersom nu var det du som sa
*Det kanske går att lösa om vi ses? Du är den jag vill ha*
(Inte ordagrant)
Men i din blogg skrev du..
*Mitt ex ville umgås eller nå sånt men sånt fungerar ju inte
det vet man juh det blir bara en massa bråk*
(inte ordagrant)
Nu pallar inte ja nå mer du ljuger ju för fan..
visst ja vela förr men inte längre nu träffar du ju ändå andra!!

Palla nu blir du sur igen ooo yeah bra slut på en kort saga..
Om ja ska ha en kille igen ska han kunna stå för det han säger

Men just nu tvivlar ja på att sånna killar finns!!

//Nunnan Nathalie

Kommentarer
Postat av: tiias

Men jag skrev att det finns undantar i min blogg..du e inte exet jag försökte umgås med det e en annan..så du får tolka allt hur du vill..men du e iaf undantaget jag skrev..:) men men du tolkar allt fel.

2009-01-23 @ 20:14:23
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0