Natahalie haha snyygggt!!

Jao fick ett brev när ja kom hem där det stod Natahalie
haha första gången någon stavat mitt namn med 3 A
det var från sommarjobbet fan får hur mkt sånna där skatte
grejjer hem just nu.. tydligen tjänade jag 5400 av städjobbet
som jag höll på med en hel månad gud snacka om seeg
lön.. Den försvann fort!

Idag ska syster ha kalas här elller ja *FEST* haha ;)
för 12-13 åringar.. Vill du komma? ;)

Blekte hennes lugg å sidorna av håret o noppade ögon
bryna o lockade hennes hår igår fan va snygg hon blev :P.
Bara för att hon har brunt underhår så det blev som slingor
o så ser hon ut som en blondin om man kikar rakt framifrån.
Hon ser mkt äldre å sötare ut..

Ja vissa passar inte i mörkt hår I belive..
Men jag skulle vilja ha ljusbrunt hår nu börjar tröttna på att va blond
SUCK

Jag i koort hår.. UUUSCH JAVET HEMSKT!!!!!!!!!
ska dock bara vara korthårig en stund till ska trotts allt sätta
i hårförlägningarna idag igen :)
Puss







*nu ska jag hjälpa till å städa o så till systers kalas!*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaa ^^ Du som kommer få leva med att en liten 12 årig kille blir kär i dig ;) haha

2009-01-30 @ 17:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0