Mitt 2008.

Januari.

Kom hem från Kanarieöarna där jag tillbringat jul/nyår med min dåvarande pojkvän mikael och min syster å bror.
Skiter i skolan hela denna månad bestämt mig för att hoppa av. Mår sjukt dåligt. En syster fyller 12 år och mormor och morfar 62.

Februari.

Gör slut med mikael 4a dagar före alla hjärtans dag och flyttar hem till ett nytt rum en ny säng ett nytt liv. Min bror har en tjej från frankrike här en vecka (genom skolan). Var himla deprimerad saknade mitt ex så himla mycket att jag bara vela dö men tror det mest var den där närheten som jag saknade. I slutet av denna månad börjar ja skolan igen en massa att ta igen.

Mars.

Går i skolan ja det händer väll inte så mycket bara en person som verkligen försöker förstöra mitt liv. En bror blir 17 år.

April.

Mamma fyller 38 år gammlingen själv. Minns inte vad jag gjorde denna månad allt är en dimma.

Maj.

Det var nog nu som mamma o Tommy flyttade in i nya sommarhuset.

Juni.

Mamma och hennes Tommy gifter sig i Las Vegas.
Jag slutar skolan med vetskapen att jag måste fixa praktiken för att slippa gå om.
Är redan så deprimerad över allt skit så tänker återigen hoppa av skolan.
Träffar Mattias som jobbar i norge.
Börjar själv jobba som teleförsäljare.
Tror min andra bror fyller 12 denna månad.

Juli.

Jobbar som städvikarie hela juli börjar första dagen med att skrämma alla igenom att svimma. Har min mattias hos mig.
Jobbar stressar hela månaden jobbar med teleförsäljning varenda dag på morgonen/dagen och städar på kvällen/natten. Det tar slut med mattias och jag börjar träffa David igen.

Augusti.

Min mentor ringer och beträttar att jag får gå om.
Går ut med några vänner dricker för mycket slutar med att polisen skjutsar hem mig
och bär mig in i mitt rum till min säng själv minns jag inget.
Ida flyttar till karlstad och jag slutar jobba.
Börjar skolan i en helt ny klass.

September.

Provar att vara nyckter på krogen en gång.
MISSLYCKAT aldrig igen!

Oktober

Jag fyller 19 år.

November.

Den 20onde blir jag och mattias från trollhättan tillsammans.
Jag är lycklig.
Får veta en hemsk sak. Jag blir rädd.

December.

Jag blir riktigt sjuk feber i 4a veckor.
Den 20onde tar det slut mellan mig och mattias pga missförstånd?!
Min andra syster blir 10 år.
Mamma och Tommy är kvar över julen så firar jul/nyår med dem eftersom jag är sjuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0