Magsjuk =(

Ja det är man idag och det är fruktansvärt lär jag säga..

Vaknade vid 3tiden och frös somnade om vaknade 20 över 4a av ja frös å vela spy.
Men tänkte jag blir väll friskare om ja sover?

så jag somnade om vaknade av klockan som ringde 6 å sen var 9:onde minut ja frös så
att ja inte orkade ha av den.

Då slog det till ja sprang till toaletten kännde hur jag verkligen lära spy fy fan
spydde verkligen upp allt jag hade i magen =(..

borstade tänderna tvättade händerna å drack vatten å gick å la mig..

vid 7 var det dags igen skyndade mig upp denna gång var det nära att ja inte hann.
Min mage va tom nu så blev bara sånt där äckel som kom som svider å gör as ont.
Ja hatar att spy =/

Gav systre hennes present å gickt till köket å drack vatten

H fråga om ja hade stoppat fingrarna i halsen eftersom ja spydde sså mkt :O
Never ever att ja skulle de + att om ja skulle stoppa fingrarna i halsen skulle ja inte
spy får inga kräk reflexer av sånt.

Aja gick å la mig igen låg å vred å vände med mår ju himmla illa så ja har hämtat
en hink så ja slipper springa hela tiden å mycket vatten för de är sjukt äckligt att spy!

Tänker fan inte gå upp mer idag spyr ju på en gång =(

usch va jobbigt ja måste verkligen ha dåligt imunförsvar just nu!

Hoppas ni är friska!

Kommentarer
Postat av: J

Krya på dig ! (=

2009-01-20 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0