Lördag?!

Johan om Frågestund!!:
Jag har en fråga ^.^, Hur är det med dig? =P

- Hehhe jo det är bara bra =).



Dagen började med att jag vaknade hos A vid 11 tror ja de va gjorde mejj iordning å sen kom hasse å hämtade mig.

Vi åkte till Ica Maxi å köpte chocklad till mormor å farmor ska juh till henne imån..

Men det tråkiga var att de inte hade sån där Merci chocklad askar jo men bara små jag vill ha STORA
till dem annars känns det bara töntigt.

Men det löste sig vi hittade annan choklad haha.

Sen åkte vi till storvik å åt supergod tacos å kikade på alla djur som är på åkern utanför deras fönster
super mys som värsta zafariet haha.. Kikade även på den där dokumentären om de siamesiska tvillingarna. Fan vad starka de är alltså å gud vad bra man har det.

Sen fikade vi mormors goooda marängtårta :) Syster Elvira Mormor och Hasses Tjej Eva fyller alla år på
Tisdag..

Efter det blev det Uno..

Sen åkte vi till donken å ja åt strips som var alldeles för salta usch =/

Nu ska ja snart in i duschen å antingen hem till A eller M eller så ska ja bara ta de lungt hemma :)
vi får se..

Puss

Kommentarer
Postat av: Johan

Skönt att höra ;P

2009-01-17 @ 23:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0