Idag går alla mina tankar ut till dig!

Mattias..
Jag tänker inte kommentera varför eftersom den enda som behöver veta är just han ingen annan behöver bry sig.
Du ska veta att jag tänker på dig hela tiden.
Åh just nu är jag super orolig snälla gör inge dumt :(
Jag älskar dig du är min bästa vän!

Du fick mig att inse att kärlek finns å hur mycket man kan älska någon.

Även om det gick som det gick.

Jag kommer alltid finnas vid din sida och du vet att du kan ringa 24/7.
Du har ett hjärta av diamant ett hjärta som slår för alla du älskar.

Lova att aldrig lämna mig jag skulle inte klara det.

Jag kommer alltid gå bakom dig ta emot dig om du faller.
Behöver du ett hjärta ett öga vad som helst du får dem utav mig för du gör världen vacker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0