Hemma!!



Dagen var underbar (jag ljuger)
Dagen var seeg som fan..
Vela bara hem till ingenting men det är ändå någonting.
O jag har märkt att sedan jag slutat dricka mjölk (för några veckor
sedan) Så har jag blivit så mycket piggare =O..
Är det sömnmedel i mjölken?
Ja la mig alltid vid 22 tiden för jag har svårt att sova..
Nu lägger jag mig vid 01.00 somnar väll vid 2-3 tiden
och vaknar en gång 4a och går sedan upp halv 7..
Det är ett mirakel för jag klarar ju av det jag är inte tröttare
än vad jag brukar vara när jag lägger mig vid 22 tiden.
Utan jag är mycket piggare..

I skolan idag (APU) så fortsatte jag bara med garnerna osv...
fick damm i halsen ansiktet å tröjjan haha.. usch..

Imån är det slut med APU så alla mina klasskompisar kommer
o skolan börjar igen..
Längtar inte!!

imån börjar 11.40 o slutar 13.35 medans de andra börjar 09.45
o slutar 17.00 haha ;)
O på fredag börjar jag 11.20 o slutar 12.40 medans de andra
börjar 08.30 ;) LYYYX det är när man redan läst en massa.
+ att jag har varit sjuk 3 veckor från praktiken men behöver inte
göra den eftersom jag redan gjort 3 veckor förra året..
OO värsta chansen att bli en pluggis nu ju xD..


O näe Mattias ja är inte sur på dig ja glömde svar o ja hann
inte fylla på mobilen idag bara men ringer dig ikväll glömde
igår..
Puss min underbara VÄN! <3


OOO BILAR :D RALLY ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0