Gårdagens ute kväll!

Dagen började med skola :).
Åkte hem och städa hjälpte till med kalasförberedelserna
till systers födelsedags kalas.
Sedan var det tänkt att jag skulle till en vän i gävle men Emma
smsade o berättade att hennes kille skulle ha kompisar hemma
o hon vela inte vara ensam tjej.
Så jag åkte in till gävle iställe där ja mötte emma,malin,o tessan
de hade vari o äti o skulle ta nån öl..
sen väntade ja på emma o hon kom å mötte upp mig på stan
(jag hittar inte riktigt till hennes pojkvän).
Sen åkte vi hem till dem o drack cider o spelade finns i sjön
haha vi provade faktiskt att spela poker men hur fan gör man?
haha =)
slutade ialfl med att födelsedagsbarne vela gå ut..
så alla följde med till hangloose..

Lite bilder från gårdagen..





O ja det slutade med att en killkompis kom o hämtade
mig o ja sov där..

sedan va han så snäll o skjutsade mig till emma
för ja hafde glömt kläder o platttången där..

sen skjutade han mig till centralen..

när jag kom till sandviken fick jag vänta
2 timmar på bussen oO OMG
lyckat ja va ju i sandviken vid 16 o bussen
gick 18:05 =/

Nu har jag äti tacos o marängswisch från igår haha
ska ta lite till ;)
älskar marängswisch fast att denna är fryst å stenhård haha
aja ha den trevlig helg PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0