En ny start!

-Ja äntligen kommer min nya start :)
-Ja ska sluta tänka negativa tankar för vad gör det för nytta egentligen?
Man blir ju bara deprimerad.
-Ja ska Total ignorera vad folk tycker och tänker om mig om någon
stirrar ska jag bara blänga tillbaka!
-Jag ska inte dricka mer än vad jag klarar av!
-Jag ska sluta skriva negativa saker i min blogg för i slutändan
är det ju ändå jag som kanske råkar läsa å minnas tillbaka?
hur bra mår man då?
-Jag ska inte hoppa in i ett nytt förhållande fören jag verkligen känner
personen och vet att det är detta jag vill.
-Jag ska bli mer egoistisk tänka mer på mig själv hur mår jag?
för jag tror att folk i min närhet faktiskt kan må bättre även dem av det.
-Ja har en massa ja ska o ska inte men just nu orkar ja inte skriva xP

OOOh fattar inte är jag psykiskt sjuk?
Lyssnar ju på en massa ballader/kärlekslåtar just nu haha..
Sånna ja inte står ut med annars men nu skulle ja kunna gråta av lycka
när jag hör dem haha =)

Btw jag å mattias är vänner för tillfället åtminstonet hoppas ja det
vi snackade ut igår om en massa det känns skönt.
För det har suttit en klump i mitt hjärta när vi bråkat för jag vill
inte att han ska försvinna egentligen även om ja typ skrivi
det men det är bara för att jag varit pissed of på han haha...

Snälla ni som läser håll tummarna på att min mobil kommer fungera
läääänge o att den bara blev glad å ren av att bada haha..
Har typ inge batteri men vågar inte heller ladda den hehe xD
För tänk om oxidanterna från vattnet börjar göra sönder min mobil då.
Just nu ligger den påslagen på elementet haha..
Den fungerar inte riktigt som den ska men den funkar..
För tillfället...
Till å med vrid skärmen å ljudet å mottagningen fungerar ^^,..
Ja är kär i min mobil visst den har sårat mig men hahah
den har verkligen funnits där i VÅTT o torrt haha xD...
Skulle bli ledsen om den dör =(..

Msn eller ja IM som det heter på min knasdata fungerar inge alls
idag :O kommer verkligen inte in...

But thatś life =)

En sak skulle vara kul :P om folk som läser skriver vilka ni är?
Blir skitglad av snälla söta kommentarer o blir lika förvånad
varenda gång när jag märker vissa som läser hehe..

Imån ska ja pallra mig till skolan Glömde avboka tiden med K
idag :O ooo fast ska få en ny tid usch elak känner ja mig =/

KÄRLEK

-Du fann hopp du fann tro du fick uppleva hur fort hon
kunde ta det ifrån dig..
Fann äkta kärlek förlorade ditt hjärta..
Nu vet du inte vem du är..
Hon gjorde det lätt hon gjorde dig fri..
Sårade dig tills du inte kunde se..
Ibland stannar din kärlek ibland följer den med det är så kärlek är.
Du kommer flyga du kommer krypa från tid till tid...
Du hade allting men förlorade det..
Det är en hemliget som ingen berättar en dag är det som i himmelen
En annan dag som i helvettet..
Det är ingen saga tagen från mig utan det är så här det verkar vara..
Gud vet att även änglar faller..
Du skrattar du gråter ingen vet varför



Vår låt :) om man ignoreraar de jävla hästarna

Kommentarer
Postat av: tiias

Det va mycket fint skrivet. och det e klart vi e vänner oavsett att vi hatar varandra ibland;) men vi får arbeta på allt..allt går att lösa bara man inners inne vill:) Jag vill även tillägga att jag saknar dig hela tiden och önskar du vore här hos mig..:/ men den som väntar på något gott.:P It's to you i will always return det e vår låt och den e mycket fin. Älskar dig Nathalie<3 /från tiias

2009-01-22 @ 13:10:28
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0