En ny dag..

OOO detta är faktiskt ovanligt..

Brukar ju aldrig blogga på morgonen men nu gör ja de för ja orkar ändå inte gå upp
oo vill inte sova vidare heller för då blir man bara så himla trött..

Kallt som fan är det också..

Har knappt sovit inatt allt har bara snurrat omkring kännslor ja allt.
Nu vet jag i alla fall vad jag vill.
Och vad DU vill..
Jag vill vara ensam och det enda du vill är att ha någon spelar ingen roll vem de är.
Jag har tagigt bort ditt nummer nu bara för att nu är de du som får höra av dig
så får vi se om jag svarar för vet du jag orkar inte du skiter totalt i mig i din värld
är det bara dina kännslor som räknas!
Ja skiter i om du blir sur ja är trött på dig det är som att leka en lek med en 2 åring.

Jag tänker skita i allt som har med kärlek att göra!!
Om ja någonsin blir kär igen lär han vara sjukt jävla speciell inte ett psykfall
som de känns som att alla varit (inte riktigt alla men nästan)..

Gud vad personlig min blogg har blivit nästan för personlig för ja har ingen aning om
vem eller vilka som läser....

Skriver kankse sen......
Nu ska ja ligga en stund till innan ja går upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0