Det finns alltid dem som har det värre.

Just nu känns det verkligen som att min kropp är påväg att ge upp fast ja har tuggat i mig en ipren 400 mg (kan ej svälja tabletter haha).
Ja tror febern börjar försvinna men ja det har jag trott flera gånger under de senaste 3 veckorna.
Nu är det min hals tur att svälla upp.
Undrar om den här sjukdommen bara sitter i mitt psyke?
Ja vissa säger juh det men hur kan man då ha feber?
Tror man så starkt på allt så att kroppen utvecklar feber?

Jag vill inget annat än att bli frisk så jag får njuta av de sista jullovs dagarna.

Just nu ser ja inte mycket ut till världen min kropp har krymt så himla mycket.
Jag har alltid varit smal.
Men aldrig så här smal
Till och med mina revben börjar att synas.

Nu ska jag sluta tycka synd om mig själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0