Det enda jag vill är att dö!

Just nu känns de faktiskt så åren går så fort men ja står kvar.
Ja hinner ingen vart människor kommer å går.
Ja orkar verkligen inte ja kan inte ja vill inte.

Ja hatar när människor försvinner..

Mattias...

- Ja vet inte vad jag ska tro längre.......
  Jag vet inte var ja har dig?
  Vi kanske ska skiljas helt som vänner..
  Bara glömma varandra..
  Låssas som att vi inte fanns...
  Ja känner mig osynlig..
  Den enda jag tänker på är du..
  Men det vill ja inte ja vill glömma dig..
  För du har sårat mig..
  Jag vet du kommer bli skit sur när du läser detta..
  Men så här känner jag..

Kommentarer
Postat av: J

hoppas allt ordnar sig för dig.. =/

2009-01-19 @ 00:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0