De som har *ordet* varför förändrar inte de saker?

Ja de som är mäktigast just nu de är ju de som har de allra mest lästa bloggarna
varför gör de inte någon nytta?

Varför kommer inte de med förslag på vad man kan göra för att hjälpa andra människor?

Varför skriver de bara om sig själva hela tiden?

På något sätt tycker jag att det nästan blir lite fööör ytligt.

De vet juh hur många som ser upp till dem varför inte då vara bra förebilder inna de går ut och festar och skriver hur fulla de vart..?

nej för dagens sammhälle älskar sprit fylla och skandaler..

Trist tycker jag..

själv läser jag blondinbellas blogg jag orkar inte klaga på henne det är redan så många som gör det..
hennes blogg har jag fastnat för inte för att hon är någon bra förebild men ändå
jag ser ju inte upp till henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0