Blondinbella.

Ständigt aktuell en 18 årig tjej som verkligen lyckats här i livet allt för sin blogg.
Men det är så roligt att läsa alla söta kommentarer hon får efter varenda inlägg.
Herregud det spelar ingen roll vad hon gör om hon skulle skänka pengar till välgörenhet
så skulle folk klaga.

Men det folk absolut inte förstår är att det är vi som gör henne känd vi läser hennes blogg
kollar på hennes tv blogg köper hennes saker från belleme utan oss skulle hon fortfarande
vara en helt vanlig tjej.

Jag är glad över att min blogg aldrig kommer att bli känd usch jag gillar att ligga lågt kunna skriva
om just det jag gillar utan att behöva tänka på vilka som kan läsa.

Bella måste ju verkligen tänka på vad hon skriver vad händer annars tror ni.

Det har blivit en väldans diskution om hennes pälsar.
Visst även jag tycker att det är helt fel med päls kanske för att min morfar debaterar i tv/tidningar
om djurens rättigheter det har fått mig att få avsmak till pälsar.

Visst fuskpäls det kan man använda knappast nå djur som lider av det.

PangPang

En massa fyrverkerier hörs det utan för mitt hus åtminstonet anntar jag det för det låter så himla mycket just nu.
Usch jag är rädd för saker som smäller liksom man vet juh aldrig rätt som det är så kanske man blir skjuten?

PussPuss
Hoppas ni får en riktigt bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0