Beställning å vovve =)

Jag å M kommer aldrig mer bli tillsammans igen å jag är glaad för det ^^,..
Vi kanske kommer vara vänner men nej får väll se just nu har jag ingen lust
med det jag vill bara glömma honom helt känns det som.
Jag umgås inte med nått av mina ex å det är jag glad för så
varför ska jag börja nu på hans villkor?
Nej det har jag ingen jävla lust med..
Blir så himla irriterad av att tänka på honom just nu faktiskt..
Han har hånat mig för sista gången.
Han bryr sig bara om sig själv utan att ha vet om det!
Visst han är en underbar person men jag å han är för olika
kanske därför jag skriver alla taskiga saker just nu för jag råka läsa
hans blogg å bli as irriterad..
NU är verkligen hans nummer borta ja ska radera honom helt
för att kunna starta om på nytt.
Å nej har ingen lust att vara din ovän men jag vet hur du funkkar du blir sur för
exakt allt jag gör men det skiter jag i =)
Så bli sur om du vill det BYE!

Nu kan jag börja planera MIN framtid!!

Åh min beställning från Ellos är skickad men leggingsen jag vela ha är slutsålda men gaah
jag som sett fram imot att få dem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0