Äntliiiigen (bättre sent än aldrig)

Idag känner jag mig himla mycket bättre jag kan svälja igen :D

oo så lycklig jag känner mig just nu
inte orkat gå upp ännu men ska de snart

dom har köpt hem pasta med skinksås till mig från nått matställe

O va gott..

Åh fan vad trött jag blir när de ska smälla i dörr helvettet hela jävla tiden för ja har en hylla på väggen ovanför sängen och där står det en massa glas saker.

Varje gång de smäller i dörren skakar väggen och sakerna skjuts ut till kanten
där de slutligen ramlar ner i mitt huvud.

Shoot glasen har en tendens att ALLTID ramla ner det ligger redan ett i min sng just nu haha.

Nu ska ja kika på tv

och dricka ett STORT iskallt glas vatten :)

Puss

Saknar dig mamma =)
(hon har åkt hem till kanarieöarna nu)
Fast hon kommer juh om 3 månader blev kort visit där iår annar brukar de va där 6 månader om året
men men..
plus att vi nog åker dit på sportlovet..

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0