Äntligen börjar allt med en *ny start*

Apun idag gick väll si så där ja mådde skit eftersom jag varit sjuk så himla länge
Min kropp har sagt stopp.

Fast ja har ju underbara lärarer/mentor
så de fixa så ja kunde sitta ner hela arbetsdagen ^^
alla har inte lika fina lärare/mentor som jag :)

dagen gick rätt så segt.

fast ja fick semla ^^ hihi ja blir bortskämd

nu vet ja ialfl att imån ska jag till optikern och se om de kan hitta felet med mina ögon
hoppas ja inte kommer bli blind :O

nyss peelat ansikte med oliv grejjset oo de hjälper min hud blir bara lenare och lenare
för var dag som går :)

Ja ska peela ansikte varje dag alltså djuprengöra samtidigt som man peelar så död hud losstnar.*
sedan ska ja använda ansiktsmask en gång i veckan och sola en gång i veckan.

När jag blivit helt frisk ska ja börja träna 1 timme om dagen beach 09 here I come ;)

Största annledningen till solning osv är för att jag vill sluta använda hudsmink helt
ja har ingen ful hy men eftersom den är så himla ljus så syns blodådrer å sånt igenom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0