Alla förtjänar en spa dag ^^,

Har peelat ansiktet med ansiktskrubb (oliv) å så skönt det var haha ja masserade så all hud i ansikte losstna å ja blev alldeles röd.

Sedan sköljde ja av skiten å kladdade på en rosa ansiktsmask :D
Gud va skönt den värmde :)

Kan juh säga att det tog längre tid att få bort kladdet än att ha dit det.

Men resultatet blev underbart :D
så här leeen hud har ja fan inte haft på länge å andå säger folk hela tiden att ja har len hud i ansikte.

Efter det filade jag till naglarna så nu är även dem som ja vill att de ska vara
behövs bara lite lack :D.

Glasnagelfilar är så bra!!

Nu har ja nyss duschat å satt på mig myyskläder.

Han ja bor med hans flickvän kommer strax hit lyckats undvika henne tills nu
alltså de är inte så att ja inte vill träffa henne
javill bara inte att hon skulle se mig när ja va sjuk.

Btw *han* klagade på att mina nyckelben syns för mycket
å att ja ser sjukt ämlig ut bara för att ja blivi så smal:O

vad ska man säga?
Tack?
:S

Jajja nu ska ja göra nå kul
imån ska ja tillbaka till verkligheten o förhoppningsvis till optikern
så att ja kan få reda på vad de är för fel på mina ögon..


Puss mina få men kära läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0