Alla dör..

På måndag får farmor reda på om hon har farlig eller ofarlig cancer.

I fredags dog en utav hennes systrar..

I vår släkt går det cancer.. Alla på pappas sida har dött utav cancer..
Farmor har körtelcancer en utav hennes systrar dog i magcancer en annan i nån annan cancer å just nu har en av dem hudcancer osv.

Läskigt ska jag också dö utav cancer?
Jag bryr mig inte egentligen eftersom alla ska vi ändå dö..

Det enda jag är rädd för är att pappa eller någon av mina syskon ska få cancer och att farmor ska dö.
Jag vill inte :(..

Idag var jag hos farmor på dagen =) det var riktigt kul pappas nya kom å hälsa på hon med.
Vi åt knödel å kåpudding å kokta morötter sure ja skulle tycka det lät äckligt om ja inte visste
hur jävla gott det är :).
Marcus å Anna åt köttfärsås haha ;).

Sedan fikade vi en massa fika ^^,.

Efter det åkte vi hem å jag å anna målade naglarna haha å jag var hemma med dem medans pappa
åkte och dansade.

Ja å anna fixade iorning pappas färdig gjorda korvstroganoff o kokade makaroner OH fan va gott de va alltså
han gjorde nån specialare vanligtvis hatar jag korvstroganoff men nu var de fan i mejj skit gott..

Glömde Mobilen hemma idag så kunde inte Träffaa D föörlåt =/
vi får hitta på nått en annan dag..

Åh Mattias jag saknar dig å Jag ÄLSKAR DIG..
Men 40 mil gör så att allt gått åt helvette..
Jag ångrar inget jag sagt eller gjort. Men jag önskar att det ändå vore annorlunda..
Du är en underbar person men du liksom behöver någon att älska för att vara denna underbara
person å jag hoppas av hela mitt hjärta att du hittar henne.
Du är den enda jag vågat berätta vissa saker för bara för att du äger hela mitt förtroende.
Jag känner mig trygg när ja pratar med dig osv.
Du är min bästa vän eller ja du var.....

Nu ska ja snart duscha å slita ur hårförlägningarna de är smärtsamma idag.
USCH IMÅN SKA JAG UPP jag orkar fan inte..

PussPuss

Kommentarer
Postat av: tiias

Tack för det du skrev..det va jätte gulligt skrivet..jag kommer alltid vara din vän tro inget annat. älskar dig för den du e och för det du gett mig.



Puss o kram från en vän för alltid!

2009-01-18 @ 21:20:09
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0