2009 nytt liv?

Nej så enkelt är det inte hur mycket man än vill förändra allting så går det inte.
Mitt nyår jag var sjuk va hemma hos mormor å knapra tabletter gud vad jag mådde dåligt.
Usch när ska denna feber lägga sig?
snart haft det i 3 veckor 0o och det har verkligen aldrig hänt förr.

Jaja har ni sett filmen rich kids?

Den är faktiskt bra om man tänker efter kikade på den på tv 1000 igår har även sett den förr men då hänge ja inte riktigt med i historierna för att jag tyckte väll att den verkade vara rätt så sjuk eller nått.

Den handlar om rika ungar som mår dåligt på grund utav sina föräldrar och de tar en massa droger/sex/kärlek/bråk.
Helt klart värd att se även om den är lite små knasig xD..

Sen såg ja trailers å när skådespelarna berättar om filmer.
Det var två jag fastnade för som jag bara måste se och det är filmerna:

*Hairspray
*Things we lost in the fire

Idag kanske jag får träffa pelle plutt ;)
Han smsa nyss fan det hade jag helt glömt haha snäll ja är mot han då :D

Jaja nu ska ja göra nått hihi

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0