Trötta ögon.



Märker mer o mer att mina ögon inte vill det jag vill =( de liksom lyssnar inte ='( o jag får panik är detta slutet? ska jag bli blind? Hellre döv än blind tkr jag.. Jag har som sagt nå fel som inte ser nå bra ut o det sitter i mina ögon ja är så rädd kom o håll om mig hårt!!

Ida har ja städat o ätit smörgåstårta :D
Kikade på GinaTricots hemsida som sagt o det fanns inget ja inte redan har eller som ja vill ha :O jag som alltid brukar hitta nå nytt o kul där men nej. jaja.. får väll vänta till nästa vecka då..

Tips på låt denna va ju sjult bra lyssna o njuuuuuuut :D

Kommentarer
Postat av: Pelle

Du har vackra ögon :$

2009-02-27 @ 19:16:58
URL: http://www.epoxxy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0