Trist kväll..

Sitter här med mitt vinglas o väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så att ja kan slänga in allt i torktumlaren samtidigt som jag tar ut det som är klart i torktumlaren viker ihop o fortsätter vänta på att torktumlaren blir klar..

Fan låter jag som en gammal kärring eller vad en butter sådan haha ;)

Har i alla fall bestämt mig efter sommaren flyttar jag till gävle! :)

Ny start eller vad :D ett nytt liv säger jag ett liv i ensamhet kanske men gud vad skönt att ha något eget o komma närmare skolan jag vill ha en 1a eller en 2a o hyran får ligga på runt 4.500 max måste ju kunna leva :D..

Torsdag 20.00 blir det premiär för p.s I love you ja mååste se den :)..

Jag är besviken över att de inte visa nå skräckfilmer idag :O

ÅÅH varför ska det vara porr på varenda tv 1000 kanal?

nej nu ska jag vika o lägga in tvätt..
å sen vääänta länge..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0