Städtanten Nathalie ;)

Just NU håller ja på o städar mitt rum.
Nu är det även officiellt jag flyttar snackade med mamma nyss inte för att hon bryr sig..
Det gör hon aldrig men javet att när dagen väl kommer så kommer hon att försöka sätta stopp.
Men vafan ja är snart 20 år o jag kommer vara 20 när jag flyttar jag tycker att det är DAX NU.
Ja orkar inte bo med det här folket längre..
Pappa vet inget ännu tror inte ens han vet att jag går om 2:an?
Behöver han ens veta det?
Jag bor varken med mamma eller pappa =/

Ja önskar att jag hade fötts i en "normal" familj..
Där ingen är otrogen, eller skaffar en ny partner som är sjuk i huvudet..

Men,men jag får skaffa en hund så har jag min egna lilla familj eftersom ja inte kan få barn o inte har en pojkvän..

PussPuss

Sleep Tight får se om ja skriver nå sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0