Söndag!


Idag fyller Ida 20 år grattis..

Inte orkat blogga nå idag för verkligen inget har hänt.
inte orkat ta fler bilder heller från emmas usb minne
hon vill ju inte va med på bild därör lär ja klippa bort
henne när ja lägger ut på internet..
o de är himla svårt på min data..
O ja ska INTE till M på sportlovet har jag kommi
underfun med..
Dels för att han inte kan ta egna intiativ vilket har
fått mig att tappa alla kännslor för honom det är helt
sjukt ja känner inget för han i huvudtaget oO har ja
blitt sjuk eller har ja äntligen fattat att det aldrig var
nå äkta?
Äkta kärlek tror inte jag att man känner på engång
utan jag tror att det tar ett tag o att kännslorna växer
fram men det gjorde de aldrig med han ja trodde ja
va kär för första gången i mitt liv..
Javet inte ja kanske va de?
Minns att jag inte vela va utan honom..
Men ja kommer inte ihåg varför eftersom ja inte
kommer ihååg mina kännslor o hur de känndes
när jag var med honom de är sjukt?
Är jag dum som känner så här?
eller är det normalt?
det har gått 1 månad o 11 dagar sen vårat så kallade
förhållande tog slut.
Ja undrar kan man kalla det förhållande?
1 månad?!
O kan man kalla det kärlek om den ena personen
ger upp hela tiden o aldrig kan ta saker i egna händer?
utan allt måste hända som den personen vill o
händer inte allt så ger personen upp kallas det kärlek?
Nej de va mer one weekand stand eller nå sånt
känns de som ja känner mig inte sårad längre.
För ja vet inte vem du är han jag blev kär i han är
nog död nu..
Just nu skriver ja på msn med honom o han skriver
*aja* hela tiden sånt blir ja grymt irriterad över..
Ja hatar folk som ska förändras så mkt..
Vart finns du som inte låter världen förändra dig
utan du kan vara dig själv 24/7/365?
Nu skriver han att han börjar umgås med tjejer
bara för ja umgås med killar haha JAG BRYR MIG
INTE FATTA!!!!!! Ja skiter totalt i vad du gör eller
om du flyttar till mars!!
Ja vill inte ha kille som är desperat efter närhet
javet redan att har knullat med andra :)
O jag bryr mejj inte!!
Så nu vet du M jag känner inget för dig o ja bryr
mig inte ett skit om vad som händer med dig..
Hoppas din nästa tjej har ett starkt psyke eller
ja annars klarar hon inte av det haha..
Ja blir så irriterad du kann inte ta en disskution
för säger ja emot dig så blir du skit sur o blockar
mig å svarar inte när ja ringer..
De du o ja hade var en ynka helg en jävla helg
som jag djupt ångrar för tillfälllet för du är inte snäll
du skiter i andra totalt!

Så kände att jag lära få ur mig de innan ja spricker
av ilska..

Nu ligger ja i min säng ska snart sova osv
fyfan haha

Schema inför morgondagen:

Måndag

08.30 - 10.10
Textil
(tror de bara är teori på måndagar)

10.20 - 11.45
Naturkunskap
(just nu håller vi på med universum)
*Har fått läxa

11.45 - 12.35
Lunch
(Varmkorv potatismos)
Usch får bli sallad eller nå eget.

12.35 - 13.35
Samhäll
(FUCK inte gjort läxan)

13.50 - 15.00
Idrott
(SUCK)
Har inga jumpa kläder just nu
så kan inte va med =/

Nu ska jag va inne på msn en stund o sen imån
ska ja lägga upp en plan på hur ja ska hinna med
allt ja ligger efter i..
PUSS

(Måste komma ihåg Emmas usb-minne)

Kommentarer
Postat av: J

haha du är helt crazy ^.^,

2009-02-01 @ 23:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0