Smärta..

Ja tror inte jag bloggade nått igår :O
ovanligt..

Jajja.. Hmm..
Igår var vi på bio 21.15 med en lärare min klass B klassen o
Frisör klassen o florist klassen..

Vi såg seven pounds klart värd att se..
kom hem vid 00:30

Just nu vill ja bara DÖÖÖÖÖÖ har så jävla ont så ja spyyr snart.
O alla blåmärken gör absolut inte saken bättre....

Ja hatar smärta ja hatar smärta ja hatar smärta ja hatar smärta

Undrar om ja ska ta tag i mitt rum nu?
nyss slängt in en tvätt med en massa svart tvätt men aa
tyvärr för mig så kan ja typ bara tvätta mina kläder i 30 grader SUCK
alla NORMALA kläder ska ju tvättas i 40 så mina får vänta...

Först ska ja nog äta eller nå ta de lite lungt o hoppas
på att det onda försvinner :(...

Klassfest snart får se om man kommer eller inte..
just nu har ja ingen lust alls......................................

Åh just ja måste söka bidrag till nästa termin..
tror ja ska ta studielån påengång så kan man äntligen skaffa
sig nå eget.. CSN <3 Love ;) nedå..

får inte ens nå busskort nästa termin bara för att ja blir 20
fuck vad gammal ja r :(
ööööönskar innnerligt att ja redan tatt studenten..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0