Skridskoprinsessa <3 MSN HACKAD... =/

Nae inte riktigt då haha ;)
Fan lilla jag kan verkligen inte åka skridskor ja är kass :D haha..
Vi hade nämligen skridskor på idrotten idag o skulle spela o skjuta bollar på varandra men jag o en annan tjej i klassen fick dispans vi fick åka runt hur vi vela :D..
Hon behövde inte vara med o spela för att hon va sjuk o jag för att ja är kass haha jag kan verkligen inte =)..

På samhällen kom Blondinbella upp i disśkutionen sponsrar du henne?
Varenda gång någon klickar in på hennes sida tjänar hon pengar :P..
Ja läser hennes blogg alltså  sponsrar ja henne haha coolt lilla rika flicka..
Hon är cool tycker jag hon vågar ju så mkt o hon klarar det..

Annars har vi bara haft Blus/skhort kurs haha vet inte hur de stavas kass ja är..
BTW någon har hackat min msn igen :S ska försöka minnas hur man byter lösen.. om de går?=S

PyssPyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0