Oj vad jag kan vara duktig ;)

Har nyss skrivit en praktikrapport jippie nu är det bara
dagboken kvar :D STOOLT.
Jag hinner verkligen i tid :).


Kvar att göra.

( )Samhällskunskap (typ PROV papper att lämna in)
( )Svenska (Gotiken)
( )Engelska (Eget arbete om ett land som ska redovisas muntligt)
( )Läsa en engelsk bok och skriva en typ av annalys
(/)Skriva färdigt dokumentationer.
(x)Praktikrapport
(/)APU-Dagbok
(x)Arbetsmiljöanalys

(I kryssade rutor = gjorda överstryken= gjord och inlämnad)
(Rutor med / <-- betyder påbörjat arbete men inte slutfört)

Mina betyg hitills:

- Engelska A (G) 100 poäng
- Estetisk verksamhet (G) 50 poäng Drama
- Matematik A (G) 100 poäng
- Naturkunskap A (IG) 50 poäng Men eftersom jag går om så håller
jag på och läser om hela kursen :)
- Svenska A (IG) 100 poäng
- Arbetsmiljö och säkerhet (G) 50 poäng
- Bild och Form grundkurs (VG) 50 poäng
- Datorkunskap (VG) 50 poäng
- Försäljning och service (G) 50 poäng
- Hantverksorientering (G) 50 poäng
- Hantverksteknik A (VG) 200 poäng
- Hantverksteknik B (G) 200 poäng
- Materialkunskap (G) 50 poäng
- Hantverksteknik C (IG) 200 poäng
Detta är annledningen till
att jag går om fick ig i denna kurs och då blir man inte uppflyttad
Jag sket i praktiken förra året så aa så kan det gå..
Men nu har jag ialfl gjort den så nu kommer jag att komma upp
i 3an :D..
- Textil och Konfektion A (VG) 200 poäng


Enligt detta så har jag sammanlagt : 1500 poäng
så det är 1000 poäng kvar att jobba sig till eftersom
hela utbildningens poäng ligger på 2500 men jag kommer
att få mer poäng för att jag har läst fler kurser än de jag går med.

Idag blir det god mat det blir kyckling - wook som min bror gör xD

PyssPyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0