Never ever u and me again :(



Tiia
s om : En kännsla av ensamhet...
-haha har du snot min låt..;) tjuv..haha Det e la inga problem för dig att bli kär
..jag föll ju för dig å det e många fler så du behöver inte oroa dig^^

Hoppas allt e bra me dej..kram tiias

Jag:
- haha mmm snor den för den är bra...
hehe vad har det att göra med att de inte är nå problem för mig att bli kär?
haha tror du skrev lite fel :)..
Ja har skit svårt att bli kär =)...

Minne utav en helg...
Din o min enda helg...



Jag trodde att jag hade gått vidare men har jag verkligen det?
Det undrar jag hela tiden..
Jag intalar mig själv att jag glömt dig att jag inte tycker om dig alls.
Men det kankse jag gör?
Kommer ja glömma dig?

Det var ju bara dååååå en helg nästan en vecka men du gjorde något med mig..

Jagvet att det aldrig kommer bli vi..
Du skriver det hela tiden i blogg som om du försöker påminna dig själv om hur illa
du tycker om mig...



Kommentarer
Postat av: tiias

Jag skriver bara va jag tror å känner inte va jag vill..det har absolut inget med va jag vill. Jag försöker inte alls intala mig för jag tycker inte illa om dig tvärt om jag tycker om dig skit mycket men vet inte va som skulle kunna göra saker å ting bättre..:( puss

2009-02-09 @ 17:23:49
URL: http://johanssonmattias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0