Nathalie är laat =)

Ja det är jag tror ni jag har pluggat?
Nae tror inte jag heller..
Ska försöka hitta sammhällspappren vid 9 orkar inte nu
ska locka håret iställe sen imån ska jag

( ) Göra praktikraport
( ) Skriva klart APU-dagboken
( ) Skriva klart arbetsmiljöanalys
( ) Skriva eventuella rester

Schema för morgondagen.

Tisdag:

08.30 - 09.30
Svenska

09.40 - 10.45
Engelska

10.45 - 11.40
Lunch
(Ris,chickenbites,rhodeisland)
MUMS

11.40 - 12.40
Samhäll

Sedan är morgondagens skola slut.

Min misse är lika sjuk ännu blir verkligen inge
bättre alls ju :(..
Han är helt slapp o tung stackarn<3

Fast jag diskade hans matskålar o försökte få
han o drick först vägrade han men sen tjata ja på han
ett tag igenom att ta vatten på fingre mot hans mun.
Till slut när ja tryckte upp skålen under hakan började
han lapa i sig shiit då märkte han hur törstig han
verkligen var men de blir jag med av kallvatten.

Detta tål jag inte (eller ja är inte allergisk mot något
men detta hatar jag o vägrar äta)

* Falukorv i ugn
* Ostkrokar
* Blodpudding
* Isterband
* Potatisbullar
* Tortellini
* Russin

O detta älskar jag:

* Sushi
* Friterade bläckfisk ringar
* Ägg
* Glass
* Surströmming ;)
* Smörgåstårta
* Marängswisch
* Grädde
* Glass
* Knödel
* Kålpudding
* Melon
* Fetaost
* Gurka
* Soltorkade tomater
* Rödlök
* Vitlök
* Lax
* Räkor
* Kräftor
* Stark mat
* Kyckling

Haha osv listan kan göras lång
Men jag älskar kinesisk o asiatisk mat med mycket
krydda indiskt är underbart :)

Nu ska jag va social på Msn

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0