Myskväll Med David =)

Aew <3
Blev mys med min finaste vän David idag ^^, fast bara i 2 timmar =) sen åkte ja hem.
Mer nästa gång!!

Hoppas du inte blev sur Mattias men jag tror det är bäst för oss båda det vi kom fram till idag o ja hoppas vi alltid kommer vara vänner även om vi aldrig kommer ses igen. För när jag bråkar med dig mår jag så himla dåligt =/. Ja ska inte ljuga jag hade sett fram imot detta att se dig igen men det kändes fel på nå sätt. Vi båda har nya liv det låter sjukt men det är precis så jag tycker att det känns du har förändrats så himla mycket och jag har växt som person på nått sätt. Känns ibland som att jag bara kan växa inte sjunka nå mer. Jag bryr mig inte längre om andras åsikter (då menar jag elaka åsikter).

Nu ska ja typ ta det lungt o sånt ta en låång varm o härlig dusch..

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0