Laila Bagge Thatś me? haha NOT

För att jag inte hade någon lust helt enkelt :).
Just nu är det så himla stressigt i skolan har så mycket
att göra o ja vet inte vart jag ska börja...

Fick veta att jag får 1.350 från skolan ialfl (från apu)
det hade jag inte räknat med.
Hade inte heller rknat med den summan ja har på mitt
konto det är helt sjukt juh..
Jag visste inte hur mkt ja hade kvar men idag köpte
ja ett par skor (svarta klackskor) av Emma de var för små
för henne när hon köpte dem. O då tog ja ett kontoutdrag
o jag blev så glaaaaad ^^,..
Jag har visst blivit sparsam =).

Igår gjorde jag inte så himla mycket var hemma från
skolan o kikade på en massa kläder på nätet :P
belv så himla köpsugen det verkligen kröp i fingrarna.
Men NEJ nathalie inge fler saker nu ska ja bara ha smink
denna månad har ja bestämt!
O jag ska inte heller gå ut....

Men helgen innan lovet blir det nog klassfest ialfl
i ockelbo om vi kunde hyra en lokal..

Idag ska jag börja skriva arbetsmiljöanalys så den
blir klar till imån då den ska in!
Ska även börja med alla praktiksaker så de blir klara
till på fredag då de ska va klara =).

Min mentor sa att jag såg ut som laila bagge idag
ja tänk om de vore så haha ;)..

Nu orkar ja inge mer skriva ska äta min glass =)..

Men ska försöka hinna skriva ikväll/natt

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0