Jag älskar dig glöm aldrig det!

Min katt är sjuk =(..
Nu kommer det kanske låta sjukt vad vet jag bryr mig inte.
Men min katt betyder så himla mycket för mig han är mer
än bara en katt, han är en familjemedlem.
Han ger så himla mycket kärlek!

Han åt varken igår eller idag o han har bara spytt hela
tiden hans mage gåår inåt på sidorna sjukt läskigt att
se och det känns verkligen i mitt hjärta ja kan se hur han
lider när han går..
Han går så sagta min älskade hjalleballe som alltid är så
sprallig o kelsjuk bara ligger är o vägrar äta...

Det började för någon vecka sedan han slutade äta upp
maten han började äta lite då o då hela tiden istället.
Ja känner mig skyldig att få honom frisk NU på en gång.

Han va ju så söt när jag va sjuk o han kröp upp i min
famn p värmde mig alla 7 veckor som ja va sjuk..

Idag var ja i skolan smet hem efter naturkunskapen dock.
FY på mig kom även 10 minuter försent!

aja hörs sen PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0