Ja så kan det gå =)

Sitter i skolan dödstrött gick och la mig halv 4a nån gång.
Vaknade inte av mobilen heller..
Tänkte vakna 9 så att jag skulle hinna duscha osv men
nej då vaknar av att telefon ringer 20 i 10 :O
Bråttom..
Slänger på mig smink o kläder o fruskost..
Springer iväg haha gud vad stressad jag blev..

O katten är ute nu kommer han o dö fan va suuuuuuur
jag blev när jag märkte att dom varit så dumma att de släppt ut
honom..

21.15 nästa onsdag blir det bio med klassen (svenska/engelska)
OMG haha tur att ialfl jag har sovmorgon kommer väll hem vid 12..

Idag ska jag skriva praktikraport o allt sånt tjaffs o jag ska inte börja
halv 12 som jag gjorde med arbetsmiljöanalysen..

Fan alltid ute i absolut sista sekunden..

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0