It`s a Beutiful day.

Tänk om alla kunde vara lika glada som jag är just nu =).
Känner mig överlycklig helt utan annledning!! xD
Känner mig inte ensam längre trotts att jag är det, jag känner mig snarare glad för att jag är ensam =). Jag vill inte ha någon bara för att ha någon. Hellre vara ensam än att vara tillsammans med någon jag inte älskar.

Men självklart skulle det vara underbart att få vara kär =) men jag har verkligen inge brottom jag har varit singel så länge nu för jag kan knappast räkna mitt senaste som ett förhållande det var bara en enmånads grejj eller något, som jag ångrar djupt!

Men man  kan inte blicka bakåt hela tiden man lär blicka frammåt för blickar jag bakåt ser jag hans desperata ögon, desperat efter att bara ha någon vid sin sida, en sån kille vill jag inte träffa igen.
För säger man att man älskar någon efter en vecka är det knappast äkta.

Men nu ska ja sluta klaga o typ gö nån nytta ;)

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0