Gråter du av filmer?

Det gör jag såg nyss en film på TV 1000 +1 vet inte vad filmen heter för att det stod inte, står bara vad filmen som visades innan heter =(. Den handlar i alla fall om nå killar som hittar på en massa bus och den slutar med att en utav dem dör tänker inte säga hur. Den är nog mer en barnfilm men jag grät i alla fall det verkligen högg till när han dog =/. FYFAN haha.

Nu börjar en film som heter trångt i kistan haha får se om jag orkar kika på den..

Jag ska ialfl städa mitt rum och oponera min arbetsmiljöanalys idag...

Btw det snöar som fan här :(
Jag som hade hoppats på en tiiiidig sommar..
Tur att man inte ska ut något i alla fall..

Nej nu ska ja kika in på GinaTricots sida o kolla om nå spännande plagg kommit in denna vecka..

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0