Gårdagen = Huvudvärk...


Var som sagt på glitterparty igår som ni ser glitter i håret gjorde av med en hel flaska sen eftersom det fan i mig är sjukt svårt att få blondt hår att glittra.

Jag hann inte blogg nå igår för att ja höll på o pilla med ögonfransarna hela morgonen/dagen..

Har en massa bilder men inga ja kan lägga upp just nu för den andra datan e ju kass.
tog på sladden o den blixtrade till o gav mig värsta stötarna :O...

Ialfl igår så tog jag halv 5 bussen till gävle o väntade i typ 15 min sen när ja halvt frusi ihjäl kom emma o frida o vi gick o köpte mackor ingen hade äti nå..

Efter de hoppa vi på 1an till Malin busschaffisen hade sett när ja gått på 41an så ja behövde inte paya nått ;)
tur att man syns ibland haha...

Ialfl så kom vi fram till malin där vi glittrade på oss en massa o sminka oss o fixa klart alex kom även dit.

Sen gick vi till centralen o mötte upp emmas pojkvän o sen in till en pizzeria.

Efter de vänta vi på tåget o de va ju så kallt så vi satt inne på centralen o väntade men gick ut när de typ bara var 10 min kvar.. men när vi står där o tåget skulle ha kommi så ropar de ut att tåget är försenat..

De va sjukt massa människor så vi lärade så kvar där o vänta eftersom vi vela ha sitt platser dansade för att hålla upp värmen haha..

Alex o hennes fanta flaska med "trocadero" i ;) (redbull vodka) de va lite kul faktiskt..

Sen kom vi till ockelbo osv..

Ja skulle ju va vakt haha men då lära man va nyckter??! o hon som satt såg att ja drack hehe..
Men vi fixade en plan så ja kunde sitta när hon stuckigt..

Hade riktigt kul o blev aa full ja som skulle va nyckter..
känner verkligen av de idag kan ja lova..
Gjorde sönder mitt älskade halsband idag också =(

O vet ni 153 pers stor på v.i.p / vanliga listorna :O omg + att de kom folk hela tin som inte stod med..
att sitta i kassan va riktigt kul :D ja va ju aldrig ensam :P..

en massa fyllekåta killar senare så fick vi skjuts hem.
märkte då att en ruta va trasig :O.....
Hoppas de såg vem de va så han/hon får payya o inte vi en massa stolar va också trasiga..

när ja kom till s-viken glömde ja mina skor i annas bil =/ så lära ha mina klackisar som är inåthelvette hala att gå i..
väntade på david ialfl..
o han kom o ja ramla i en snöhög med båda benen.
Märkte de idag för de va som att kliva ner i en sjö i mina skor när ja skulle hem..

Nu mår ja som ja förtjänar o ska fortsätta med de=/

PussPuss hoppas ni fick en underbar helg..

Nu ska ja njuta av ett skönt lov o förhoppningsvis piggna på mig =D

Kommentarer
Postat av: J

hahaha.. det var ju faktiskt du som var på allihopa igår.. en massa 92or

2009-02-23 @ 18:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0