Gammal vana..


varför halkar jag alltid in i gammla dåliga vanor? Jag förstör frivilligt mitt liv? Det är helt jävla sjukt jag har ialfl bestämmt mig jag ska börja skriva en dagbok bara för att lära känna mig själv för i en privat dagbok kan man skriva precis allt som händer det kan man så klart inte göra här om man inte är helt blåst hehe.. Eller om man inte har något att dölja kanske? Men ändå vet jag inte om jag skulle våga skriva precis allt i en personlig dagbok heller eftersom nån kan ju faktiskt få tag i den. Minns när jag var mindre tog en utav mina bröder min dagbok o läste den.. Hehe.. Men som tur är händer ju inga speciella saker när man är liten :). Önskar att det fortfarande vore så allt var så jävla lätt..

Det värsta som kunde hända var att man inte fick vara med o leka hehe :). Mina ögon har börjat krångla igen =/ o ja önskar att ja visste varför :( eller att nån visste? Optikern visste inte hon tyckte det såg ut att göra hemskt ont aa vilket de gör o hälsocentralen visste inte så de gav mig jätte starka ögondroppar som gjorde min syn sämre..

Snälla låt mig bli fri från det jag ber..

Å låt mig slippa mitt hemska dubbelliv ja orkar inge mer snart hoppar jag för ja orkar inte ja gör det mot mig själv o sen när javill att det ska ta slut så fortsätter de bara sltar aldrig...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0