fulla buss killar och teckningar?

Igår när jag satt på bussen och var helt insatt i det
jag skrev (jag pluggade) så känner jag att någon
knuffar på mig lite lätt.

Det var en kille som satt i stolarna brevid mig.
Han började berätta om gårdagen för mig att han varit
i Gävle o druckigt men vaknat hos polisen i sandviken.
Dom hade hittat honom på en bro.
Han höll upp jackan o visade byxorna haha dom va
trasiga stackarn :)

Han hade även skrapat upp kinden ganska mycket
såg ut att göra oooont..

Han var fortfarande lätt berusad haha..
och han vela sova o att jag skulle väcka honom när
vi var vid centralen i gävle.

Haha stackarn..

Han var lätt väckt ialfl o tacksam hehe..

Jag tycker det är kul med sociala folk ganska ofta det
händer att folk som sitter brevid börjar föra en konversation.

Minns en gång satt vid bussen o väntade på *N*
Då hade 4a killar hamnat på fel sida av skjutdörrarna som bara
öppnas när en buss kommer haha jag o nån kille
satt o skrattade åt dem för de fatta inte att vi inget kunde gör.
Men det var ialfl en dörr som var trasig så där kom de
in o kom o satte sig vid oss haha de va fulla.
Kom med vääärsta frågorna haha..
O när bussen med *N* kom så trodde de att han var min
pojkvän haha..
Det spöregnade den kvällen haha o de tog ett tag att komma
in i bussen men killarna knuffade undan lite folk och knuffade
in oss i bussen haha de va ju sött :)..

En annan gång när jag satt på bussen satt sig en äldre tant
brevid mig o hon snackade hela vägen från gävle till
sandviken o det var intrissant faktiskt hon berättade för mig
om sin dotter som blivit lokförare o hur svårt det var att bli
det för tjejer o hur stolt hon var ja det skulle jag också ha vart :).

En annan gång i valboo hoppade en kille av en buss o såg
att jag sutti där ett tag haha bara för det började han ställa
en himla massa frågor o sen vetta fan va allt gled ut till
för vi snackade fan om precis allt tillslut haha..

Själv tror ja inte att ja skulle våga börja snacka med främmande
människor bara så där haha ;)...

Igår pluggade jag lite faktiskt :)
och jag tecknade i fan 8a timmar på EN teckning som ännu
inte är klar :P

(/)Naturkunskap (Frågor typ tusen stycken om astronomi)
(x)Naturkunskap (Stjärntecken)
( )Samhällskunskap (typ PROV papper att lämna in)
( )Svenska (Gotiken)
( )Engelska (Eget arbete om ett land som ska redovisas muntligt)
( )Läsa en engelsk bok och skriva en typ av annalys
(/)Skriva färdigt dokumentationer.
(x)Praktikrapport
(/)APU-Dagbok
(x)Arbetsmiljöanalys

(I kryssade rutor = gjorda överstryken= gjord och inlämnad)
(Rutor med / <-- betyder påbörjat arbete men inte slutfört)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0