Fredag.



Lyssna på låten en av värdens vackraste..

Idag kända jag mig små sjuk när jag vaknade =/
så tänkte skippa skolan men nej tänkte fan inga mer röda dagar(ogiltig frånvaro)
Så ja pallra mig helt enkelt till o skolan o gissa vad de säger?
Lektionen är inställd :(..

Fast gick med malin o emma på stan istället o köpte saker till glitterpartyt.
Jag köpte:

- En rosa klänning 149 :-
- En svart klänning 149 :-
Från Gina tricot det är samma modell på dem tänkte att ja kan ha dem i skolan.

- Rosa glitter nagellack 25:-
- Silver glitter spray (till hår) 30:-
- Mångfärgat glitter spray (till hår) 30:-
Från Kicks detta ska ja ha imån tror ja kör på silver sprayen? Prövade den andra och tycker håret ser skitigt ut med det haha.

- Svarta stay ups 80:-
Lindex Vet ni vad kärringen i kassan säger? Ska du inte ha en större storlek :S ja som tog smal :S fan ser ja fet ut?
Testade dem idag o de är för stora vafan hade hon tänkt egentligen tur att man inte lyssnar på henne fast aa hon kanske tänkte på min längd.

- Lösögonfransar 99:-
Cubus det är olika storlekar på dem tänkte testa att ha långa längst ut o sen kortare längre in. vad tror ni? Jag har aldrig använt sånna lösögonfransar.

- Blekmedel 70:-
Ica där ja även träffade en prick ja inte sätt på länge ^^,

Har även fyllt på mobilen idag så nu är ja inte längre okontaktbar :D..

Vi åt smörgåstårta idag :D LYYYXIGT ELLER VAAAD?

Just nu håller ja på i ren panik hittar inte den klänning ja ville ha o kan inte ha en som ja älskar för den hade ja sist vi var i ockelbo för många månader sedan =/...

Uscch ute fanns det inte nå att köpa heller..

Får väll se vad ja hittar på kanske syr in en klänning eller så...

ÖNSKAR ATT JA HADE TYYYYYG så ja kunde använt finger/symaskins magi ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0